Thursday, October 14, 2010

masalah.

hey ya people!
rasa rindu pada blog!
rindu amat!
kurang sikit je dari rinduku pada keluarga di Malaysia!
:)
tengok encik blog, saya sayang anda tahu?
sila hargai saya.
hihih.


okay enough!
merepek saja.
just a few updates from me.


bad news!!
nenoooo nenoooo.
hard disk rosak!
tak dapat diselamatkan. :'(
sedey amat ini!
ni pun berblog from lappy hana.
kesian hana!
kena tengok my face kat bilik dia setiap masa mengendeng-ngendeng pinjam laptop.


beliau kawan baik saya merangkap house mate tercinta! hidup house 20





senior yang baik telah tolong offer diri untuk repairkan laptop.
alhamdulillah la ada yang sudi menolong. :)

ni bawah ni, hard disk yang baru.
encik hard disk, sila sampai cepat!!

at first, i was a bit tensioned la because of this thing and sebab tidak dilayan kan?
but saya dapat advice yang made me think;

im not a kid anymore.
saya harus belajar berdikari!!
sampai bila mahu depend pada orang lain?

kan?? 
in a foreign country haruslah pandai bawa diri.
ingat tu nad. :')

thank you encik pemberi nasihat. :)


6 comments:

tintabercerita said...

nad..rndu sama kamooo..

narry said...

thank you to en pemberi nasihat.

Anonymous said...

hai nadddddddddddddddddddddd...kenal aku tak?
hahaha, weyh, kenal laaaa...eh, lupa.aku nad jugak, btw. long way back, mgss remember?

eh, kau ape cer skang?
:D

nadiahs said...

jijah! rindu kamu juga!

kak imah: hehe.. nnt org say thank to him aahha

nadiahs said...

nad: nadia salleh ke?
kenal2..
hihih..
aku okay jer..
ko??

Anonymous said...

alhamdulillah, aku okeh juga.
;)