Sunday, May 16, 2010

dia.

cici tentulah yang comel tu. :)
eyp.
tomoro exams dey.
tp tetiba saya teringat kawan baik saya ni.
nama nye nurul syuhadah binti hasnan.
berasal dari kota tingi, johor.
muda setahun. ^.^
kami kenal sewaktu di KMM.
sekarang amek PPC kat intec.
& yeah she's having her exams too.
saya sayang dia.
& for the record.
dia la reason saya apply maktab.
alhamdulillah.
i took the right decision.
i owe you for this ci.
oh oh.
saya panggil dia cici.
lupa plak.
wanna know something funny?
we dont have many pics together.
wat the?
tat's reality.
kenapa ek ci?
dulu tak bek sangat kot. hehe.
kucings, komiks, kegemaran dia.
pandai masak gak.
ada one happy family.
hope i have the chance to go to her house.
hehe.
okay.
tat's it.
sekian.
sekali lagi.
nurul syuhadah kawan baik saya.
saya sayang dia.

No comments: