Saturday, May 1, 2010

cheers.

saya telah membuat diri ini kelihatan bodoh.
terlampau bodoh.
melibatkan diri dengan masalah yang tidak kurang bodohnya.
sehingga saya secara tidak sengaja telah membodohkan diri sendiri.

nasihat untuk kamu cik nadiah:
  • lain kali jangan menyibuk hal orang lain kerana menurut pakar nasihat nombor 1 saya, tidak semua orang yang bercinta ini waras (gila ya maksudnya di sini).
  • silence is golden (diam itu emas ?) : pakar nasihat nombor 1 juga.
  • kawan baik saya kata: bersabarlah nad.
  • kawan baik saya kata: lupakan masalah itu buat sementara waktu. fikirkanlah peperiksaan yang bakal menjelang ini.
  • rakan sebilik saya kata: lupakan sahaja. mereka itu tidak berbaloi untuk diingati!

nadiah pula kata:
  • saya tidak pernah dihina sebegini rupa (?)
  • saya rasa pertolongan saya itu sia-sia sahaja.
  • saya rasa kecewa.

patutkah saya membenci?
tidak sama sekali!
saya patut bersabar.
sabar itu sebahagian dari iman.
:)
jadi.
senyumlah nadiah.
*cube sedaya-upaya untuk senyum*

3 comments:

erna said...

sometimes, bila kita tolong orang, and they don't appreciate us back, take time. Then rmbr, that kita tolong tu ikhlas, so if dia tak tau nak appreciate, diorang punya loss.:)
been there, done that.;p

nur shuhada binti miskin said...

nape ni nad??

nadiahs said...

erna syg: that is so very true. hehe.. i dh okay. hahha.. sume settle. alhamdulillah! :)

ada bucuk: heeeee~