Wednesday, November 24, 2010

abangku sayang. ^.^

tangan gatal mahu menaip sedangkan, i still got loads of work to do!


okay~
today mahu cakap tentang abang-abang saya.
saya ada dua orang abang.
abang kandung dan abang ipar.
:)
do you know that i love them both sooooooooooo much?


phewwww! susah nak cari gambar mereka together. i mean, mereka berdua saja!
baju coklat kuning=abg mat
baju hitam=abg hafez
ahmad nazri itu abang saya!
saiful hafez itu abang ipar saya!
dua-dua sangat loving and caring.
and why am i writing an entry on them?
1. hekhek. nak wish besday abg mat yang dah terlepas itu.
2. nak wish congrats kat abg hafez for his graduation.


1. birthday abg mat!


hensem kan beliau dan anak-anaknya?


as usual, i tried to be the first one to wish him laa kan.
i want to wish waktu malaysia la kan!
4.00pm here = 12.00am there.
tengok my watch every minute.
then, the time came lah, terus dial his phone number!
ingatkan mahu sing for him, tapi segan la atas bus at that time!
i wished him then asked laa, am i the first one?
saya sendiri jawab, mestilah kedua kan?
sebab kompem-kompem la kak aza(akak iparku) dah wish.
abg mat dengan confidentnya said, no la, you're the 5th to wish me.
i was like?? @_@ sapa la yang call/msg lagi awal dari aku?
then dia sebut nama:
kak aza, rizq, wafriy, zahra.
budak-budak kecik tu pun kira ke? :p
cet! then tiba-tiba line putus!!!!
kredit ku kosong!
i wished he called me back and he DID!!!
comelkan abang saya??
i know i know, comel macam saya juga! ^.^
we talked for a while, tapi tentulah rizq and wafriy pun berborak with me.
oh yeah, abg mat mintak hadiah dari UK.
apa mahu? 
saya tiada duit laaa encik!
tunggu saya kaya sikit!
(walhal, duit pun selalu mintak kat dia) @_@


2. abg hafez's graduation.


mak ku! abang iparku dan anak buahku.


abg hafez graduate esok, 25th november 2010.
di uitm shah alam!
master tu babe!!!
hebat tak hebat abang ipar saya ni?
sangatttttt rajin belajar!
mana tak nya dapat anugerah cemerlang! 
:)
can't wait to see his pictures dengan robe and mortar and teddies and flowers!
if i were at Malaysia now, mesti leh join kan?
i went to abg mat's graduation tau dulu~
jadi, saya pun mahulah belajar rajin-rajin seperti abang ipar saya ni!
nanti dah berjaya, senang!
tak lah menyusahkan abg mat minta duit lagi.
^.^
and oh yeah, he is so proud of me yang manage to further my studies here.
yeah abg hafez, im proud to have you as my bro-in-law.
if jadi pindah, mai la jenguk orang selalu.
;)
heeeeeeeeeeeeee~


hekhekkkk~
tu je la kot entry for today!
sementara nak dapat idea untuk essay!
kita mengarang la di blog ini!


p/s: akan saya cuba usahakan untuk dapatkan hadiah for the both of you. 



7 comments:

aphyx said...

bagus r ko nih..siap buat entri khas kat abg2 ko..nanti kalau ko dah kaya di masa depan jgn la lupa bagi dorang duit..even dorang pon kaya gak..hehe..

p/s: klu tak menyusahkan follow r my blog..kesian blog tu dn tuannya,, xde follower sgt..huhu

nadiahs said...

hye!
erm. ni bro afiq ek?
sure sure.
apsal tk bg link kat sy?
eh tntu la sy syg mereka!
hahaha~
pasni mak, akak!
anak buah selalu sgt wat entry pasal mereka!

Mra Mastura said...

huhuk aku pun sekali!
^_________^
abang2 kau memang best! hehehe

nadiahs said...

ko pun ape sekali yang?
hehehe~
mmg la best! abg kepada nad kannn?
hahaha

Hafez said...

thanks so much dear for your well wishes and dedication. i really2 appreciate all your kind words. i really had a great day today nantikan gmbr2 dan video yg menarik.

the Haz-one said...

bodekkkk!!!!!

nadiahs said...

abg wan: tak bodek la. sy mmg adek yg baek tau~ tak rase ker?? :)