Sunday, December 5, 2010

rojak.

assalammualaikum!
eypp!
what about the title?
rojak!
that is a part of my feeling.
mixed feelings daaaaaaaaaaaa.
kenapa?
saya rasa gembira.
saya rasa takut.
saya rasa sayang.
saya rasa nervous.
saya rasa depressed!
okayyyyyyyyy.
lagi banyak negative dari positive!
kenapa again?
ye saya.
kenapa?
saya pun tak tahu kenapa.
pelik deyyyyyyyyy Nadiah ini!


tahu tak perasaan takut nak luahkan apa yang terpendam dalam hati kita?
be it rasa benci ke, rasa sayang ke, rasa tak puas hati ke.
payahhhhhhhhhhhhh wooooooooooo!
apa reaksi orang sekeliling?
haaaaaaaa!
sila bagitahu saya sekarang!
ada sesiapa yang boleh rungkaikan?


and macam mana nak rawat hati yang rindu family?
waaaaaaaaaaaa~
tension kot!
mahu balik!
sekarang!




3 comments:

aphyx said...

haha..ko g jln2 or buat something yg ko enjoy..xpon citer la kt org ko prcaya the most..kl xbole gak, cuba doa byk2 dan try bca ayat quran skit-skit mudah2an dpt ketenangan.. =)

fatienriman said...

nad,aku yg baca pon jdi rojak.x phm!!!hahahaha

nadiahs said...

bro afiq: 1 part dh done! berckp2 ngn best fren! :) sukaaaa sgt! thank you tau bro afiq!

tieeen: haaa. ko phm perasaan aku yg ngeng tk ngenggg ni? hahahh! bgs bgsss