Thursday, April 8, 2010

sayangku shuhada.

ada.
aku dh lame kenal ko.
aku kenal ko sejak sem 1.
aku jd bek dengan ko since sem 2 kan?
aku syg ko ada.
banyak benda dh kita lalui bersama.
ko selalu bagi nasihat kat aku.
aku selalu cite semua benda kat ko.
walaupun cite tu bodoh.
ko sentiasa ada utk tolong aku.
ko ready je kan?

tau je bile aku perlukan shoulder to lean on.
tau je bile aku perlukan sumbody to hug.
tau je bile aku perlukan telinga ko.

aku syg ko ada.
banyak halangan kite dah tempuhi.
ko tolong aku.
aku tolong ko.

kite wat keje same-same.
kite gelak same-same.
kite nanges same-same.

bile ko bgtau aku ape yang ko nak.
aku rebel.
aku tak leh terima.
aku tau ade yang lagi baik untuk ko.
tp.
aku sokong ko ada.
sebab.
aku syg ko.
:)

tapi.
tapi.
bile hal ni jd kat ko.
aku jd panas.
aku rase keputusan ko kali ni tk elok.
tapi tk pe.
aku sanggup.
sebab.
aku syg ko.

please think of urself sayang.
memang aku tak baik seperti mereka yang bersekolah agama.
memang aku tak alim seperti mereka semua.
tapi aku leh berfikir juga.
yang mana logik.
yang mana masuk akal.
walau apa pun.
aku sokong ko ada.
aku syg ko sampai mati.

7 comments:

nur shuhada binti miskin said...

ye sygku nadiah sahum..
thanks for everything...
as i said, ak pun xtau pa nk jadi kt ak..
ak rsa nk jd mcm air, ikut je flow nk bwk ak ke mana..
ak dh xleh pkir la nad..
ak tau ko syg ak,..
ak pun syg ko nad..
wpun ak rsa mcm ak x syg ko cm ko syg ak...
tp mmg ak syg ko..
ak rasa mcm bodoh plak bla ko ckp kat ak mcm tue..
am i doing the rite thing??
ak pun xtau nad..
ak rsa mcm nk je ckp gn dia, n mntak dia terus terang..
tp ak xtau nk wat cmna..

anyway thanks nad!!!!

nadiahs said...

mmg mmg.
jd air mmg elok.
tp.
elok ke kalo aliran air tu bwk kite ke tmpt yg pelik2?

aku tk bermaksd nak wat ko rase yg tk elok tk elok.
nak cko ngn die?
die tu cm blur.
bkn cm.
MEMANG blur.
mane paham ape2 pun.

nur shuhada binti miskin said...

huhuhu...
skrg ak dh terpikir yg btul ke bnda yg ak buat skrg??
ntah la nad..
huhuuhuh....
drpd dulu lg ak dah pkir xmau pkir bnda ni seriously...malas nk layan bnda2 cm ni..
serabut kpala otak je..
ntah la nad..
i need some times to think bout it...
rsa mcm nk confront dia...
tp bak kata ko, dia tue blur...
n ak xtau mcm mana nk ckp gn dia...

nadiahs said...

mungkin betul.
tapi kite je yang rabun kot.
tapi tapi.
bile tgk ape yg die wat.
aku rase kite tk rabun kot.

cm ne kalo die wat bnde lg truk dr ape yg aku gtau ko?

nur shuhada binti miskin said...

hurm..
itu wallahualam..
hanya Allah yg tau bnda pa yg dia buat...
kalau bnda nk jd pun, biarlah drpd dia, sbb dia yg start suma ni....
kalau nk putus pun, biar dr mulut dia, bukan dr mulut ak, insyaAllah...
ak serahkan pd dia and DIA...

nadiahs said...

apsal la ko bek sgt?
bek yang kadang2 wat org len sakit hati..
hahahhaa..
okay2..
up to you.
aku n kwn2 yg len hanya leh bg nasihat jer.
yg len..
ko tntukan sendiri..
;)

nur shuhada binti miskin said...

aku??
baik??
mana da??!!!!
aku x baik la..
jgn la ko sket ati nad!!!!
huhuh
actually, ur advices tue sgt berguna..
so, jgn jd mcm ak..
ni satu ujian ringan yg Allah bg kat ak..
so, Dia nk tgok sma da ak ni snang terpengaruh dgn hasutan syaitan n dunia ka x..
i hope i can be tough like u n others yg x sng ditipu n dipermainkan..
anyway, nad, ak xbaik la..
kalau ak baik, ak x jd mcm ni..
ni just ujian utk ak jd lbih baik...
ak dh malas pkir sal dia, bek ak pkir sal DIA!!!!
ANYWAY THANKS NAD!!!
ni yg buat i sayang lbih kat u!!!
hehehe